A Pedagógia-2 témakörök (fóliák) 1. ea (február 7.: alapinformációk) 2. ea (02.14.) Családi szocializáció - az anya szerepe - a személyiség kialakulása Az anya gyermek kapcsolat változásai 3. ea (02.21.) A gyermeki személyiség Családi szocializáció - az én 3 formája - a "fontos másik" - Pygmalion-effektus A család, mint veszélyforrás Nemi szerepek (1..4) Gyermek a családban (1..3) - problémák csonka családban 4. ea (02.28.) Érettség-kritiériumok (1..15) A tanár-szerep problémái A jó tanár-diák kapcs. jellemzői (1..5) Az of. adminisztratív feladatai (1..3) 5. ea (03.07.) Az of. feladatai (1..3) - tanári vezetési stílusok (laissez-faire, dem, aut.) A jó tanár-diák viszony (1..5) A kiscsoport (1..6) Szociometria Társas befolyásolás 6. ea (03.14.) Pedagógiai-pszichológiai helyzetek elemzése (1..5) Önismereti csoportok - sajátélményű csoportok Csoportfolyamatok - társas befolyásolás 7. ea (03.21.) Pedagógiai hylzetek... Pedg. helyeztek... - szempontok (1..4) A Comenius-i és a Herbarti nevelési modellek A reformpedagógiai modell szerkezete Társadalom és nevelés Az elsődleges és másodlagos nevelési cél tartománya 8. ea (03.28.) A nehezen nevelhetőség - deviancia (1..5, a..d) A deviáns magatartás jellemzői A deviáns magatartás kialakulásának okai A dislexia (ill. disgrafia, discalculia) tünetei (1..4) Konfliktusok a tanórán - kialakulás - a konfliktus tartalma ***