A múltból:
- Születési
körülmények, "elïképzettség"
a.)
pl. kapott-e elég oxigént?, császárral született-e?
stb.
b.)
pl. járt-e bölcsödébe, óvodába?
- Korábbi problémák
pl.: volt-e neki/a csládjában
másnak (súlyos) betegsége, balesete stb ?
A jelenbïl:
- A család
a.)
anyagi helyzete
b.)
azon belüli szociális helyzet (tényleges tïrïdés/(rejtett)
elhanyagoltság)
c.)
mennyit foglalkoztak vele (szülöknek "Tegnap mennyit foglalkozott
vele?")
d.)
kultúrális képzettség
(újságok, TV, rádiók, mozi, színház
stb. - Melyiknek milyen hatása van rá?)
- Az iskola
a.)
az osztály légköre
b.)
baráti (és más érzelmi) kapcsolatai
c.)
viszonyok a tanárokhoz (kivel?, esetleg miért olyan?)
d.)
érdeklõdési kör (11-12. osztály alatt
ez általában tanárfüggï)
e.)
a baráti kör(ök) és a szülï(k) kapcsolata
- Jelenlegi fejlettségi
szint
a.)
fizikai (magasság, testsúly stb.)
b.)
mentális (- egyéb, nem fizikai jellemzïk, azaz szellemi,
lelki...)
---> Ezek alapján milyen (esetleges) összefüggéseket vélünk felfedezni?
ELTE -TTK (informatika) tanári szak | 2. évf. 1. félév | gyak.vez: Katona Nóra (adjunktus) |
ELTE - BTK Pszichológia Intézet | Pszichológia: 3. félév |